|
|
| Previous topic :: Next topic |
| Author |
Message |

THRILLER

|
Posted: Sat 22 Jan 2011, 07:36 Post subject: Monkey Business |
|
|
Monkey Business
Well, Lord have mercy Well, Lord have mercy This ain't no good for me This ain't no good for me, babe Well, Lord have mercy Well, Lord have mercy Ain't no good for me, babe Tell me what's goin' down, babe
Every time I wanna say it, it is Just too much for me I don't ever wanna say it cause of All the blasphemy Everybody's doin' it to somebody's love In sight of me I might tell on you Don't you start no stuff with me
Your brother's got kids with your mother in law I might drop dead about what I saw I caught your mother, she doin' a dude You can't like it that I'm lookin' right at you Stop it, it's too much Monkey business goin' down
Well, Lord have mercy Well, Lord have mercy Don't be callin' out "mercy me" (Don't be callin' out "mercy me") Don't be callin' down, babe (Don't be callin' out mercy) Well, Lord have mercy Even burst the breast Don't be callin' out "mercy me" (Don't be callin' out "mercy me") Don't be goin' down, babe (Don't be callin' out "mercy")
Every time I wanna say it, it is Just too much for me Everybody's doin' it to somebody's love It seems to me I just can't believe the things I'm seein' So just let it be I might tell on you So don't you start no stuff with me
Your brother's got kids with your mother in law I might drop dead about what I saw I caught your mother, she doin' a dude You can't like it that I'm lookin' right at you Stop it, it's too much Monkey business goin' down
I read the paper and I can't believe what's goin' round Somebody's doin' it to somebody's up, somebody's down The government won't pay my taxes and I'm really mad My mouth might let it be So don't you monkey shy with me
Your brother's got kids with your mother in law I might drop dead about what I saw
I caught your mother, she doin' a dude You can't like it that I'm lookin' right at you Your brother's gone and kissed The mother in law I might tell Dad about what I saw Your brother didn't make a nickle, or dime too Sittin' around tellin' how he did it to you Stop it, it's too much Monkey business goin' down
(Monkey business goin' down) (Monkey business goin' down) (Monkey business goin' down) (Monkey business goin' down) (Monkey business goin' down) (Monkey business goin' down) (Monkey business goin' down) (Monkey business goin' down) ________________________
 |
|
| Back to top |
|
|

THRILLER

|
Posted: Sun 23 Jan 2011, 09:57 Post subject: Monkey Business |
|
|
Les Embrouilles
Bien,Seigneur ayez de la pitié Bien,Seigneur ayez de la pitié Ce n'est pas bon pour moi Ce n'est pas bon pour moi,chérie Bien,Seigneur ayez de la pitié Bien,Seigneur ayez de la pitié Ce n'est pas bon pour moi,chérie Dis moi qu'est ce ne va pas,chérie
Je dis ça tout le temps,c'est Juste trop pour moi Je ne veux jamais le dire à cause de Tout le blasphème Tout le monde le fait à quelqu'un d'amour En me voyant Je pourrais vous le dire Ne commencez pas avec moi.
Ton frère est partie et a des enfants avec la belle mère Je pourrais dire à Papa ce que j'ai vu J'ai attrapé ta mère,elle voit un type Vous ne pouvez pas comme ça me dire que je te regarde Arrêtez ça,c'est trop On arrête les enbrouilles
Bien,Seigneur ayez pitié Bien,Seigneur ayez pitié Ne me criez pas "pitié pour moi" (Ne me criez pas "pitié pour moi") Ne m'appellez pas bébé (Ne me criez pas "pitié") Bien,Seigneur ayez pitié A t'en écater la poitrine Ne me criez pas "pitié pour moi" (Ne me criez pas "pitié pour moi") Ne m'appellez pas bébé (Ne me criez pas "pitié")
Je le dis tout le temps,c'est Juste trop pour moi Tout le monde le fait avec quelqu'un d'amour Il me semble Que je ne peux pas croire ce que je vois Alors que les choses soient Je pourrais vous le dire Ne commencez pas avec moi
Ton frère est partie et a des enfants avec la belle mère Je pourrais dire à Papa ce que j'ai vu J'ai attrapé ta mère,elle voit un type Vous ne pouvez pas comme ça me dire que je te regarde Arrêtez ça,c'est trop On arrête les embrouilles.
J'ai lu le journal et je n'arrive pas à croire ce qui se passe Queulqu'un s'en prend à quelqu'un au dessus,quelqu'un au dessous Le gouvernement ne veut pas me rembourser mes impôts et je suis vraiment hors de moi Ma bouche pourrait dire "qu'il en soit ainsi" Mais ne faites pas la mijaurée avec moi
Ton frère est partie et a des enfants avec la belle mère Je pourrais dire à Papa ce que j'ai vu
J'ai attrapé ta mère,elle voit un type Vous ne pouvez pas comme ça me dire que je te regarde Ton frère est partie et a embrassé la belle mère Je pourrais dire à Papa ce que j'ai vu Votre frère n'a pas gagné 5 cents,ou 10 cents non plus En restant assis et en racontant ce qu'il t'a fait Arrêtez ça,c'est trop On arrête les embrouilles.
(On arrête les embrouilles) (On arrête les embrouilles) (On arrête les embrouilles) (On arrête les embrouilles) (On arrête les embrouilles) (On arrête les embrouilles) (On arrête les embrouilles) (On arrête les embrouilles) ________________________
 |
|
| Back to top |
|
|
|
| | | |